Obchodní podmínky

OBCHODNÍ PODMÍNKY

(platné pro účast na akcích pořádaných Lukášem Mikulou – Setkaliště)

1. Úvodní ustanovení

  1. Tyto obchodní podmínky upravují práva a povinnosti mezi Lukášem Mikulou, IČO: 76191885, se sídlem/korespondenční adresou Školská 660/3, 110 00 Praha 1, (dále jen „Pořadatel“) a fyzickými osobami staršími 18 let, které se účastní, případně mají zájem zúčastnit, akcí pořádaných Pořadatelem (dále jen „Účastník“ nebo „Vy“).
  2. Tyto obchodní podmínky se vztahují na všechny akce (setkání, semináře, workshopy a další obdobné akce), které Pořadatel organizuje pod názvem „Setkaliště“ či jinou značkou spravovanou Pořadatelem.

2. Věk a způsobilost

  1. Účast na akcích je určena výhradně osobám starším 18 let. Mladším 18 let není účast povolena.
  2. Účastí na akci prohlašujete, že jste plně svéprávní a že jsou Vám tyto podmínky srozumitelné.

3. Registrace na akci

  1. Pro účast na akci je nutné se předem registrovat (přihlásit) prostřednictvím webových stránek Pořadatele (www.setkaliste.cz) či jinou formou, kterou Pořadatel umožní (např. e-mailová registrace).
  2. Registrace je platná až po uhrazení ceny vstupenky dle platebních podmínek v článku 4.
  3. Počet míst na každou akci je omezený. Po dosažení limitu kapacity akce může být přihláška zamítnuta (nebo zařazena do čekací listiny). O této skutečnosti Vás bude Pořadatel informovat.

4. Cena a platební podmínky

  1. Cena akce je vždy uvedena v detailu konkrétní události na webu Pořadatele. Pořadatel není plátcem DPH.
  2. Platbu je možné provést:
    • Online prostřednictvím platební brány (karta, Google Pay, Apple Pay), nebo
    • Bankovním převodem na účet Pořadatele (podrobnosti budou zaslány e-mailem).
  3. V případě platby převodem je nutné uhradit částku do 48 hodin od provedení registrace, jinak bude registrace zrušena. Pokud se registrujete na akci, která se koná brzy, a platba by nestihla dorazit, můžete Pořadateli zaslat potvrzení o převodu (screenshot) pro urychlení potvrzení místa.
  4. Účastník je povinen uhradit cenu řádně a včas. Po úspěšném provedení platby obdržíte potvrzení o přijetí platby (např. formou e-mailu).

5. Storno podmínky a náhradníci

  1. Storno ze strany Účastníka (dobrovolné zrušení účasti)
    • Zrušíte-li svou účast nejpozději 72 hodin před začátkem akce, vrátí Vám Pořadatel celou uhrazenou částku sníženou o manipulační poplatek 100 Kč.
    • Zrušíte-li svou účast později než 72 hodin před začátkem akce, nárok na vrácení platby nevzniká.
      • Pokud Účastník sám zajistí náhradníka, který splňuje pravidla pro danou akci (věk, pohlaví apod.) a včas to Pořadateli oznámí, žádná refundace se neposkytuje – finanční vyrovnání mezi Účastníkem a náhradníkem je plně na jejich dohodě. Pořadateli postačí, že místo je zaplaceno, a náhradník tedy může přijít.
      • Pokud se podaří zajistit náhradníka Pořadateli (např. někdo z čekací listiny), vrací se Účastníkovi 50 % uhrazené částky.
    • Nedostavíte-li se na akci bez omluvy (tj. neinformujete Pořadatele a ani nezajistíte náhradníka), vstupné propadá v plné výši.
  2. Storno ze strany Pořadatele
    • Pořadatel si vyhrazuje právo akci zrušit v případě nenaplnění minimální kapacity nebo z jiných provozních důvodů (např. nemoc moderátora, nedostupnost místa).
    • O zrušení akce bude Pořadatel informovat Účastníka nejpozději 48 hodin před konáním akce (pokud je to možné).
    • V případě zrušení akce ze strany Pořadatele Vám bude vrácena celá uhrazená částka.

6. Průběh akce a základní pravidla

  1. Účastník se zavazuje dodržovat pokyny Pořadatele a řídit se harmonogramem akce.
  2. Během akce probíhají krátké rozhovory jeden na jednoho, tak aby se každý účastník setkal s každým. Každý rozhovor trvá zpravidla kolem 7 minut (pokud není uvedeno jinak).
  3. Pořadatel negarantuje nalezení přátel či úspěšné navázání kontaktu – smyslem akcí je vytvoření příležitosti k setkání a seznámení.

7. STOP pravidlo

  1. Pořadatel prosazuje ohleduplné a respektující jednání mezi Účastníky. Pokud kdykoli během rozhovoru narazíte na téma, o kterém se nechcete bavit, řekněte „STOP“.
  2. V případě, že druhá osoba uslyší „STOP“, je povinna okamžitě v daném tématu nepokračovat a změnit téma hovoru nebo rozhovor ukončit.

8. Nevhodné chování a vykázání z akce

  1. Je zakázáno účastnit se akce pod vlivem alkoholu či jiných omamných látek, provádět obtěžující, agresivní či jiné nevhodné chování (verbální i fyzické), popř. přechovávat nebezpečné předměty.
  2. Pořadatel si vyhrazuje právo vykázat z akce osobu, která tato pravidla porušuje, nebo která se chová způsobem ohrožujícím bezpečnost, práva či důstojnost ostatních.
  3. V případě vykázání z akce nemá Účastník nárok na vrácení vstupného (ani jeho poměrné části) či jakékoliv další odškodnění.

9. Odpovědnost a omezení odpovědnosti

  1. Účast na akci je na vlastní odpovědnost. Pořadatel neručí za případné újmy na zdraví či majetku způsobené jednáním jiného Účastníka či třetích osob.
  2. Účastníci jsou odpovědní za své věci a své jednání. Doporučujeme dohlédnout na své osobní předměty, nenosit cennosti apod.
  3. Pořadatel odpovídá pouze za škody, které prokazatelně vznikly v důsledku jeho úmyslného nebo hrubě nedbalostního jednání.
  4. Pořadatel negarantuje, že se Účastníkovi podaří získat nové přátele, známé nebo další kontakty.

10. Bezpečnost a chování

  1. Účastník je povinen chovat se tak, aby neohrožoval bezpečnost svou ani ostatních.
  2. V případě potřeby (např. zdravotní komplikace, úraz apod.) je vhodné okamžitě informovat Pořadatele, případně přivolat lékařskou pomoc.

11. Pořízení fotografií a videozáznamů

  1. Pořadatel může během akce pořizovat fotografie, audio či videozáznamy pro dokumentační a propagační účely.
  2. Účastí na akci dáváte Pořadateli souhlas s tímto pořizováním a použitím záznamů na webu, v propagačních materiálech (online i tištěných), sociálních sítích apod.
  3. Pokud si nepřejete být na fotografiích či záznamech zachyceni, předem to Pořadateli oznamte. Pořadatel se dle možností pokusí vyhovět (např. nefotit Vás zblízka, vymazat nebo nerozšiřovat Vaše záběry).
  4. V případě, že i přes Váš nesouhlas budete na některé fotografii zachyceni, máte právo požádat Pořadatele o odstranění/neuvedení v propagačních materiálech.

12. Ochrana osobních údajů

  1. Pořadatel zpracovává osobní údaje v souladu s platnými právními předpisy (zejména GDPR a zákonem č. 110/2019 Sb.).
  2. Podrobné informace o zpracování osobních údajů, Vašich právech a způsobu uplatnění Vašich práv jsou uvedeny v Zásadách ochrany osobních údajů, které jsou zveřejněny na webu Pořadatele.

13. Zrušení či změna akce (ze strany Pořadatele)

  1. Pořadatel si vyhrazuje právo akci zrušit nebo změnit termín, místo či obsah akce v případě nenadálých okolností (např. onemocnění moderátora, nenaplnění minimální kapacity, technické problémy s místem konání atd.).
  2. O zrušení nebo změně bude Pořadatel Účastníka neprodleně informovat prostřednictvím kontaktních údajů, které Účastník uvedl při registraci.
  3. Pokud bude akce zrušena z důvodů na straně Pořadatele, bude Účastníkovi vráceno 100 % zaplacené částky.

14. Vyšší moc (force majeure)

  1. Pokud je konání akce znemožněno vyšší mocí (např. živelní pohroma, epidemie, vládní opatření, technická havárie), nenese Pořadatel odpovědnost za vzniklé škody.
  2. V případě, že akce kvůli vyšší moci neproběhne, Pořadatel vrací plné vstupné.
  3. Pokud v důsledku vyšší moci dojde k přesunu akce na jiný termín a Účastník se nemůže náhradního termínu zúčastnit, má právo na vrácení plného vstupného.

15. Reklamace

  1. V případě, že máte výhrady k průběhu akce nebo k poskytovaným službám, můžete zaslat reklamaci na e-mail: lukas@setkaliste.cz.
  2. Pořadatel se zavazuje vyřídit Vaši reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne jejího doručení, pokud se s Vámi nedohodne jinak.

16. Výběr práva a řešení sporů

  1. Právní vztahy vzniklé na základě těchto obchodních podmínek se řídí právním řádem České republiky.
  2. V případě sporu, který se nepodaří vyřešit dohodou, je k jeho řešení příslušný obecný soud dle právních předpisů ČR.
  3. Pokud jste spotřebitelem, máte právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu (např. u České obchodní inspekce, www.coi.cz), a to postupem dle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.

17. Závěrečná ustanovení

  1. Tyto obchodní podmínky jsou platné a účinné dnem jejich zveřejnění na webových stránkách Pořadatele a nahrazují předchozí verze.
  2. Pořadatel je oprávněn znění obchodních podmínek jednostranně měnit či doplňovat. Nové znění nabývá účinnosti dnem jeho zveřejnění na webu.
  3. Účastník potvrzuje, že se před účastí na akci s těmito podmínkami seznámil a souhlasí s nimi.

Nákupní košík