OBCHODNÍ PODMÍNKY
(platné pro účast na akcích pořádaných Lukášem Mikulou – Setkaliště)
1. Úvodní ustanovení
- Tyto obchodní podmínky upravují práva a povinnosti mezi Lukášem Mikulou, IČO: 76191885, se sídlem/korespondenční adresou Školská 660/3, 110 00 Praha 1, (dále jen „Pořadatel“) a fyzickými osobami staršími 18 let, které se účastní, případně mají zájem zúčastnit, akcí pořádaných Pořadatelem (dále jen „Účastník“ nebo „Vy“).
- Tyto obchodní podmínky se vztahují na všechny akce (setkání, semináře, workshopy a další obdobné akce), které Pořadatel organizuje pod názvem „Setkaliště“ či jinou značkou spravovanou Pořadatelem.
2. Věk a způsobilost
- Účast na akcích je určena výhradně osobám starším 18 let. Mladším 18 let není účast povolena.
- Účastí na akci prohlašujete, že jste plně svéprávní a že jsou Vám tyto podmínky srozumitelné.
3. Registrace na akci
- Pro účast na akci je nutné se předem registrovat (přihlásit) prostřednictvím webových stránek Pořadatele (www.setkaliste.cz) či jinou formou, kterou Pořadatel umožní (např. e-mailová registrace).
- Registrace je platná až po uhrazení ceny vstupenky dle platebních podmínek v článku 4.
- Počet míst na každou akci je omezený. Po dosažení limitu kapacity akce může být přihláška zamítnuta (nebo zařazena do čekací listiny). O této skutečnosti Vás bude Pořadatel informovat.
4. Cena a platební podmínky
- Cena akce je vždy uvedena v detailu konkrétní události na webu Pořadatele. Pořadatel není plátcem DPH.
- Platbu je možné provést:
- Online prostřednictvím platební brány (karta, Google Pay, Apple Pay), nebo
- Bankovním převodem na účet Pořadatele (podrobnosti budou zaslány e-mailem).
- V případě platby převodem je nutné uhradit částku do 48 hodin od provedení registrace, jinak bude registrace zrušena. Pokud se registrujete na akci, která se koná brzy, a platba by nestihla dorazit, můžete Pořadateli zaslat potvrzení o převodu (screenshot) pro urychlení potvrzení místa.
- Účastník je povinen uhradit cenu řádně a včas. Po úspěšném provedení platby obdržíte potvrzení o přijetí platby (např. formou e-mailu).
5. Storno podmínky a náhradníci
- Storno ze strany Účastníka (dobrovolné zrušení účasti)
- Zrušíte-li svou účast nejpozději 72 hodin před začátkem akce, vrátí Vám Pořadatel celou uhrazenou částku sníženou o manipulační poplatek 100 Kč.
- Zrušíte-li svou účast později než 72 hodin před začátkem akce, nárok na vrácení platby nevzniká.
- Pokud Účastník sám zajistí náhradníka, který splňuje pravidla pro danou akci (věk, pohlaví apod.) a včas to Pořadateli oznámí, žádná refundace se neposkytuje – finanční vyrovnání mezi Účastníkem a náhradníkem je plně na jejich dohodě. Pořadateli postačí, že místo je zaplaceno, a náhradník tedy může přijít.
- Pokud se podaří zajistit náhradníka Pořadateli (např. někdo z čekací listiny), vrací se Účastníkovi 50 % uhrazené částky.
- Nedostavíte-li se na akci bez omluvy (tj. neinformujete Pořadatele a ani nezajistíte náhradníka), vstupné propadá v plné výši.
- Storno ze strany Pořadatele
- Pořadatel si vyhrazuje právo akci zrušit v případě nenaplnění minimální kapacity nebo z jiných provozních důvodů (např. nemoc moderátora, nedostupnost místa).
- O zrušení akce bude Pořadatel informovat Účastníka nejpozději 48 hodin před konáním akce (pokud je to možné).
- V případě zrušení akce ze strany Pořadatele Vám bude vrácena celá uhrazená částka.
6. Průběh akce a základní pravidla
- Účastník se zavazuje dodržovat pokyny Pořadatele a řídit se harmonogramem akce.
- Během akce probíhají krátké rozhovory jeden na jednoho, tak aby se každý účastník setkal s každým. Každý rozhovor trvá zpravidla kolem 7 minut (pokud není uvedeno jinak).
- Pořadatel negarantuje nalezení přátel či úspěšné navázání kontaktu – smyslem akcí je vytvoření příležitosti k setkání a seznámení.
7. STOP pravidlo
- Pořadatel prosazuje ohleduplné a respektující jednání mezi Účastníky. Pokud kdykoli během rozhovoru narazíte na téma, o kterém se nechcete bavit, řekněte „STOP“.
- V případě, že druhá osoba uslyší „STOP“, je povinna okamžitě v daném tématu nepokračovat a změnit téma hovoru nebo rozhovor ukončit.
8. Nevhodné chování a vykázání z akce
- Je zakázáno účastnit se akce pod vlivem alkoholu či jiných omamných látek, provádět obtěžující, agresivní či jiné nevhodné chování (verbální i fyzické), popř. přechovávat nebezpečné předměty.
- Pořadatel si vyhrazuje právo vykázat z akce osobu, která tato pravidla porušuje, nebo která se chová způsobem ohrožujícím bezpečnost, práva či důstojnost ostatních.
- V případě vykázání z akce nemá Účastník nárok na vrácení vstupného (ani jeho poměrné části) či jakékoliv další odškodnění.
9. Odpovědnost a omezení odpovědnosti
- Účast na akci je na vlastní odpovědnost. Pořadatel neručí za případné újmy na zdraví či majetku způsobené jednáním jiného Účastníka či třetích osob.
- Účastníci jsou odpovědní za své věci a své jednání. Doporučujeme dohlédnout na své osobní předměty, nenosit cennosti apod.
- Pořadatel odpovídá pouze za škody, které prokazatelně vznikly v důsledku jeho úmyslného nebo hrubě nedbalostního jednání.
- Pořadatel negarantuje, že se Účastníkovi podaří získat nové přátele, známé nebo další kontakty.
10. Bezpečnost a chování
- Účastník je povinen chovat se tak, aby neohrožoval bezpečnost svou ani ostatních.
- V případě potřeby (např. zdravotní komplikace, úraz apod.) je vhodné okamžitě informovat Pořadatele, případně přivolat lékařskou pomoc.
11. Pořízení fotografií a videozáznamů
- Pořadatel může během akce pořizovat fotografie, audio či videozáznamy pro dokumentační a propagační účely.
- Účastí na akci dáváte Pořadateli souhlas s tímto pořizováním a použitím záznamů na webu, v propagačních materiálech (online i tištěných), sociálních sítích apod.
- Pokud si nepřejete být na fotografiích či záznamech zachyceni, předem to Pořadateli oznamte. Pořadatel se dle možností pokusí vyhovět (např. nefotit Vás zblízka, vymazat nebo nerozšiřovat Vaše záběry).
- V případě, že i přes Váš nesouhlas budete na některé fotografii zachyceni, máte právo požádat Pořadatele o odstranění/neuvedení v propagačních materiálech.
12. Ochrana osobních údajů
- Pořadatel zpracovává osobní údaje v souladu s platnými právními předpisy (zejména GDPR a zákonem č. 110/2019 Sb.).
- Podrobné informace o zpracování osobních údajů, Vašich právech a způsobu uplatnění Vašich práv jsou uvedeny v Zásadách ochrany osobních údajů, které jsou zveřejněny na webu Pořadatele.
13. Zrušení či změna akce (ze strany Pořadatele)
- Pořadatel si vyhrazuje právo akci zrušit nebo změnit termín, místo či obsah akce v případě nenadálých okolností (např. onemocnění moderátora, nenaplnění minimální kapacity, technické problémy s místem konání atd.).
- O zrušení nebo změně bude Pořadatel Účastníka neprodleně informovat prostřednictvím kontaktních údajů, které Účastník uvedl při registraci.
- Pokud bude akce zrušena z důvodů na straně Pořadatele, bude Účastníkovi vráceno 100 % zaplacené částky.
14. Vyšší moc (force majeure)
- Pokud je konání akce znemožněno vyšší mocí (např. živelní pohroma, epidemie, vládní opatření, technická havárie), nenese Pořadatel odpovědnost za vzniklé škody.
- V případě, že akce kvůli vyšší moci neproběhne, Pořadatel vrací plné vstupné.
- Pokud v důsledku vyšší moci dojde k přesunu akce na jiný termín a Účastník se nemůže náhradního termínu zúčastnit, má právo na vrácení plného vstupného.
15. Reklamace
- V případě, že máte výhrady k průběhu akce nebo k poskytovaným službám, můžete zaslat reklamaci na e-mail: lukas@setkaliste.cz.
- Pořadatel se zavazuje vyřídit Vaši reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne jejího doručení, pokud se s Vámi nedohodne jinak.
16. Výběr práva a řešení sporů
- Právní vztahy vzniklé na základě těchto obchodních podmínek se řídí právním řádem České republiky.
- V případě sporu, který se nepodaří vyřešit dohodou, je k jeho řešení příslušný obecný soud dle právních předpisů ČR.
- Pokud jste spotřebitelem, máte právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu (např. u České obchodní inspekce, www.coi.cz), a to postupem dle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.
17. Závěrečná ustanovení
- Tyto obchodní podmínky jsou platné a účinné dnem jejich zveřejnění na webových stránkách Pořadatele a nahrazují předchozí verze.
- Pořadatel je oprávněn znění obchodních podmínek jednostranně měnit či doplňovat. Nové znění nabývá účinnosti dnem jeho zveřejnění na webu.
- Účastník potvrzuje, že se před účastí na akci s těmito podmínkami seznámil a souhlasí s nimi.